FBS 05. «TIME AND STRESS MANAGEMENT»
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΧΟΣ!
Εισαγωγή: Σε όλους μας οι προτάσεις «Δεν προλαβαίνω! Bιάζομαι!», «Είναι αδύνατον να κάνω τόσα πολλά, σε τόση λίγη ώρα!», σίγουρα δεν είναι άγνωστες. Και όμως, αυτό μπορεί να αποφευχθεί, απλώς με το να κάνουμε στον εαυτό μας δυο σημαντικές ερωτήσεις: «Τι κάνω, το οποίο δεν χρειάζεται πραγματικά;» και «Τι κάνω, το οποίο θα μπορούσαν να κάνουν άλλοι;»
Σκοπός: Σκοπός του σεμιναρίου, είναι να δώσει τις κατευθυντήριες γραμμές για τον τρόπο με τον οποίο κάθε άνθρωπος μπορεί να οργανώσει τις καθημερινές του δραστηριότητες, ώστε να εξασφαλίσει την αποτελεσματική διαχείριση του χρόνου του. Παράλληλα, ενημερώνει για τα συμπτώματα και τις επιπτώσεις του άγχους και παρουσιάζει τεχνικές για την αντιμετώπισή του.
Θεματολογία:
Α. Time Management
1. Βασικά λάθη και παρανοήσεις προγραμματισμού
2. Δημιουργία και χρήση των καταστάσεων καθημερινής οργάνωσης to do list
3. Καθορισμός προτεραιοτήτων – άσκηση
4. Θέσπιση στόχων
5. S.m.a.r.t. στοχοθεσία
6. Τεμαχισμός αντικειμένων
7. Projects
8. Διαχείριση όσων διακόπτουν εισβάλλοντας στο γραφείο μας
9. Διαχείριση των τηλεφωνικών διακοπών κατά την εργασία μας
10. Ανάθεση εργασιών σε συναδέλφους
11. Διαχείριση των συσκέψεων
B. Stress Management
1. Εισαγωγή στην έννοια του άγχους
2. Συμπτώματα και επιπτώσεις του άγχους
3. Συσσώρευση άγχους και οι συνέπειες της
4. Τι κάνουμε συνήθως λάθος και γιατί;
5. Τεχνικές και μέθοδοι αντιμετώπισης του άγχους
6. Καθημερινές ενέργειες
7. Αλλαγή στάσης αντιμετώπισης και νοοτροπίας